Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Ingela - 4 februari 2011 00:58

Lite mycket dötid såhär på torsdagsnatten till fredagen, vad har man gjort? Kollade nyss klart på senaste avsnittet av The Vampires Diaries som var sjuuukt bra. Nu blev det att man satte sig vid datorn, skriver lite med mamma på msn och satte igång Winamp och spelar helt random låtar, mestadels av clubfanatix albumen.


Min söta bubbe skicka ett sms till mig också när klockan var strax över tolv, jag blev så himla glad över det, han berättade att han äntligen var klar med uppgiften till skolan och hade skickat in den. Jag var lite orolig att han inte skulle hinna i tid med skolarbetet, eftersom vi båda höll varandra vakna väldigt länge häromdagen Onsdagsnatten till Torsdagen. 


Från allt och ingenting så bytte min Winamp nu till Hammerfall - Crimson Thunder , riktigt bra låt faktiskt. På tal om bra musik , man kanske skulle kolla sin Myspace sida som man inte gjort på ett bra tag. Jag brukar ju få vän förfrågningar i mängder och oftast är det från väldigt bra band/ artister.  Jag känner för att upptäcka något nytt band som är nytt för min del såklart. Jag behöver lite mer musik i min tillvaro faktiskt.


Tankarna bara flyger omkring i min hjärna snurrar runt som i en karusell på Liseberg, att jag nämner Liseberg eller att det får mig på tanken det första är väl för jag ganska nyligen var i Göteborg, dock inte på Liseberg!. 


Vad har jag mer att dela med mig av? Vet inte riktigt faktiskt, kan ju tala om att jag saknar väldigt många personer i min omgivning , saknar min Martina "Majaa" Nilsson och även min Elin Andersson, De två vännerna som kommer vara mina bästisar livet ut. Ingen tvekan om den saken faktiskt!

Sen saknar jag även bubben min, kallar han så faktiskt, det låter så himla sött =) Känner att det är för tidigt att skylta med namn och sånt, även om det finns så mycket man vill skrika ut, hur man känner och så vidare. 


Nu ska vi se, ska jag lägga mig och somna eller ska jag sitta kvar en stund vid datorn? Jag kan ju säga såhär att jag inte är speciellt trött. Jag råkade ju somna förut på kvällen och vaknade strax över 20:00 av att bubben väckte mig. Då kände jag mig utvilad tyvärr.


Jag längtar tills på lördag faktiskt, då blir det att åka ut till Hävla och bada bubbel pol och basta.  Sen äta god mat också, Hjortkalops och kokt potatis till. Den maten kommer ju sitta fint i magen och slinka nedför gommen väldigt bra med för den delen. 

Min Syster Carina och hennes kille Fredrik kommer komma ut till Hävla också, så det kommer bli extra kul. Sen så ska jag få låna Street Fighter till PS3 av syrran, eftersom bubben min kommer till mig helgen efter och har med sig sitt PS3 , så tänkte spöa han rejält i Fighting spel.


Nej vad säger ni alla? , Bra nog nu va!?! 


Nu kryper jag nog ned till sängs och kollar på någon film, se om jag kan somna!


Godnatt alla Ockrare och resten av befolkningen med såklart!


Presentation


Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards